easyworx logo
  1. nieuwsnieuws
  2. let op-continuiteit-van-onze-dienstverlening

Let op: continuïteit van onze dienstverlening

werkgever

Gepubliceerd op 3/16/2020

Easyworx heeft besloten om het advies van het RIVM en het ministerie op te volgen. Dit betekent dat wij de helft van onze teams met ingang van 16 maart vanuit huis laten werken. We verzoeken je om zoveel mogelijk contact te zoeken via e-mail of WhatsApp. De contactgegevens vind je hier.

Ook wijzigen wij met ingang van 16 maart tijdelijk onze openingstijden. Van 8.30 tot 17.30 zijn we jou graag zo goed mogelijk van dienst.

Het kan zijn dat door de nieuwe maatregelen er een langere reactietijd is dan dat je van ons gewend bent. Wij zullen ons uiterste best doen om dit te beperken.

Ondanks dat wij, als gevolg van maatregelen, anders moeten werken zullen wij ons optimaal inspannen het salaris van medewerkers tijdig uit te betalen.

Het coronavirus houdt het hele land in haar greep. We begrijpen dat je hierdoor met veel vragen zit. Op de website van onze dochteronderneming payroll select hebben we de veelgestelde vragen op een rijtje gezet. Hopelijk kunnen we hiermee jouw vragen beantwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Easyworx has decided to follow the advice of RIVM and the ministry. This means that we will have half of our teams work from home as of March 16. We request you to contact us as much as possible by email or via WhatsApp. You can find the contact details here.

We also temporarily change our opening hours as of March 16. We are happy to provide you with the best possible service from 8.30 am to 5.30 pm.

It may be that the new measures mean that there is a longer response time than you are used to from us. We will do our utmost to limit this.

Despite the fact that, as a result of measures, we have to work differently, we will make every effort to pay employees' salaries on time.